5A-luokkalaiset Carlos Lindeman (vas.), Olavi Rintala, Jimi Rantala ja Eero Mikkilä opiskelivat innokkaasti opettajansa Helena Huhtalan opastamana englannin tunnilla viime perjantaina. Huhtalan mielestä lasten ja nuorten tulisi lukea monenlaisia tekstejä.
Miko Ketomäki
Oppilaiden sosiaaliseen taustaan tai sukupuoleen liittyviä oppimiseroja ei Teuvalla liiemmin ole. Digitalisaatio ja älylaitteet ovat olleet tavallaan kaksiteräinen miekka.
Jos sinulla ei ole lukuoikeutta, tilaa se
TÄSTÄAjankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
Kuvagalleria
5A-luokkalaiset Carlos Lindeman (vas.), Olavi Rintala, Jimi Rantala ja Eero Mikkilä opiskelivat innokkaasti opettajansa Helena Huhtalan opastamana englannin tunnilla viime perjantaina. Huhtalan mielestä lasten ja nuorten tulisi lukea monenlaisia tekstejä.
Miko Ketomäki
Oppilaiden sosiaaliseen taustaan tai sukupuoleen liittyviä oppimiseroja ei Teuvalla liiemmin ole. Digitalisaatio ja älylaitteet ovat olleet tavallaan kaksiteräinen miekka.
Jos sinulla ei ole lukuoikeutta, tilaa se
TÄSTÄAjankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
Kuvagalleria
5A-luokkalaiset Carlos Lindeman (vas.), Olavi Rintala, Jimi Rantala ja Eero Mikkilä opiskelivat innokkaasti opettajansa Helena Huhtalan opastamana englannin tunnilla viime perjantaina. Huhtalan mielestä lasten ja nuorten tulisi lukea monenlaisia tekstejä.
Miko Ketomäki
Oppilaiden sosiaaliseen taustaan tai sukupuoleen liittyviä oppimiseroja ei Teuvalla liiemmin ole. Digitalisaatio ja älylaitteet ovat olleet tavallaan kaksiteräinen miekka.
Jos sinulla ei ole lukuoikeutta, tilaa se
TÄSTÄAjankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide